Cenniki do pobrania
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Waluty
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Statystyki
Produktów:
22
Kategorii:
8
Nowości:
0
Promocje:
0

regulamin sklepu internetowego

Częste pytania (FAQ)

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: energy-aaron@wp.pl  lub telefonicznie: +48 501 166 076
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: energy-aaron@wp.pl  lub telefonicznie: +48 501 166 076
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp. Klikając w ten link sprawdzisz, gdzie jest aktualnie Twoja przesyłka  http://emonitoring.poczta-polska.pl/  

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • przesyłka kurierska Pocztex48 wysyłka za przedpłatą przelewem lub online na adres w Polsce
  • przesyłka kurierska Pocztex48 wysyłka za pobraniem na adres w Polsce
  • Poczta Polska (list polecony ekonomiczny lub priorytetowy) na adres w Polsce
  • Poczta Polska przesyłka polecona priorytetowa na adres poza Polską

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od 6,50zł list polecony ekonomiczny, 8,50zł priorytetowy, 16zł przesyłka kurierska a 20zł za pobraniem w Polsce i  28zł kraje UE i 48zł reszta świata przesyłka priorytetowa.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od własnych preferencji możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe w banku polskim
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line) przez PayU, dotPay lub eCard
  • przelew elektroniczny w walucie obcej do wyboru: euro/dolarach US lub funtach szterlingach przez PayPal
  • przelew na konto bankowe w Hiszpanii w walucie obcej do wyboru: euro/dolar US lub funt szterling

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Niestety nie można odebrać przesyłki osobiście. Dokonujemy tylko sprzedaży internetowej i nie mamy punktu odbioru przesyłek.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Niestety nasza firma nie jest płatnikiem podatku VAT. Wszystkie produkty sprzedajemy w cenach brutto. Jeżeli jednak chcesz otrzymać od nas fakturę daj znać.  W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury  umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 501 166 076 W przypadku pominięcia w zamówieniu jakiegoś produktu, daj nam znać mailowo energy-aaron@wp.pl lub telefonicznie. Po zapłaceniu za dodatkowy produkt, wyślemy go GRATIS.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 501 166 076

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Klikając poniższy link możesz monitorować swoja przesyłkę.  http://emonitoring.poczta-polska.pl/  


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producenta, obowiązującą na terenie Polski. Należy powołać się na numer zamówienia w naszym sklepie, a także posiadać nieuszkodzony mechanicznie odpromiennik bez śladów otwierania pudełka. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 501 166 076 

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji po odebraniu przesyłki pocztowej należy odesłać ją w przeciągu 3 dni od daty otrzymania i zawiadomić nas mailowo na adres energy-aaron@wp.pl lub telefonicznie w dniu odbioru uszkodzonej przesyłki. Reklamacji nie podlegają produkty noszące ślady otwierania pudełeczka w przypadku aronitów oraz śladów stawiania gorących naczyń na podkładkach Super Human. 

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością, bez śladów otwierania.

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklepy internetowe AZ.pl